Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Podpora a diskuse věnovaná poštovnímu klientu Mozilla Thunderbird.
Uživatelský avatar
ivosisko
Příspěvky: 79
Registrován: 23.01.2010 19:10
Bydliště: Ostrava

Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod ivosisko » 29.03.2016 11:40

Už dlouhou dobu (nezáleží na verzi TB) mám problém při odesílání zprávy - zpráva odejde a pak se dlouho "vrtí kolečko" při ukládání do složky Odchozí pošty s tím, že mi nakonec TB zahlásí, že došlo k chybě a zda chci opakovat. Když dám Ano, tak se ihned uloží, pokud Ne, tak odchozí email ztratím.
Není to pravidlo, ale nejčastěji se to děje tehdy, když má adresát účet u Seznamu. Sám používám @post.cz, kde využívám IMAP serveru (mám s tímto účtem a asi i serverem více potíží, ale to nechám na jiné vlákno).
Poradíte, prosím?
Dík, Ivo

Uživatelský avatar
Ansam
Příspěvky: 3408
Registrován: 31.01.2010 14:11

Re: Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod Ansam » 29.03.2016 13:35

Je možné že mate veľmi agresívne nastavený antivírusový program. Odporúčam ho pre kontrolu odinštalovať (vypnúť).

Uživatelský avatar
ivosisko
Příspěvky: 79
Registrován: 23.01.2010 19:10
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod ivosisko » 29.03.2016 13:40

OK, vyzkouším.......jen doufám, že se na mě "nepodívá" ten nový virus - na Jesenicku už řádí a nejsou soudruzi zrovna z levného kraje (požadují za odblokování dat stovky ticíc $US) :shock:
Dík, Ivo

Uživatelský avatar
ivosisko
Příspěvky: 79
Registrován: 23.01.2010 19:10
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod ivosisko » 30.03.2016 20:17

Děje se to i při vypnutém antiviru - na provaz to není, ale je to dost otravné :roll:
Dík, Ivo

Uživatelský avatar
Ansam
Příspěvky: 3408
Registrován: 31.01.2010 14:11

Re: Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod Ansam » 31.03.2016 05:42

Vytvorte si NOVÝ PROFIL Thunderbirdu. Na vytvorenie nového profilu môžete použiť odkazy v ponuke Štart (WIN+R) a tu vypíšte: "thunderbird -p" - bez úvodzoviek a preverte, či problém pretrváva. Ak problém nepominie, tak sa môžete vrátiť k pôvodnému profilu tiež príkazom "thunderbird -p"
http://imgbank.cz/images/2015/08/20/Thunderbird_novy_profil.jpg

Ak je problém odstránený, potom pokračujte v tvorbe (budovaní) NOVÉHO PROFILU Thunderbirdu. Nakoniec môžete ten STARÝ profil odstrániť.

Uživatelský avatar
ivosisko
Příspěvky: 79
Registrován: 23.01.2010 19:10
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod ivosisko » 31.03.2016 10:30

Díky, vyzkouším :)
Dík, Ivo

lubos32
Příspěvky: 104
Registrován: 19.11.2010 19:09

Re: Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod lubos32 » 02.04.2016 19:15

Tak podobný problém jsem řešil u několika lidí:

někde pomohlo:
1) změnit port IMAP pro odesílání na 587 a dát zabezpečené spojení SSL/TLS.
A zároveň jsem změnil v nastavení účtu/nastavení serveru/ rozšířené... počet spojení serveru k vyrovnávací paměti z hodnoty 5 na 1.

jinde tohle,změnit v configu .. ale to je spíš pro příjem
2) mail.server.default.fetch_by_chunks na false.
mail.imap.mime_parts_on_demand na false

a v jednom případě by na vině modem od UPC ( Technicolor), který měl chybu v routování a ztrácely se pakety..
přepnutí do Bridge to vyřešilo na 100%.

Uživatelský avatar
ivosisko
Příspěvky: 79
Registrován: 23.01.2010 19:10
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba při ukládání odchozí pošty do složky....

Příspěvekod ivosisko » 02.04.2016 22:25

Tak k novému profilu jsem se ještě nedostal, takže nemohu říct, zda to bude pomoc....

Co se týká rad "lubose32", tak musím potvrdit, že používám shodný modem/router.......ale asi nejdříve vyzkouším radu č.1 - změna IMAP portu a pak budu pokračovat...... :)

Rozhodně děkuji za jakékoliv rady a snahy o pomoc - už jsem si zvykl na TB a nechce se mi klienta měnit, i když je fakt, že co nová verze, tak nějaký "problém" (většinou nekompatibilita s doplňky). Právě před chvíli jsem pracně hledal jeden včerejší příchozí mail a ne, a ne!! Až po restartu se, mrcha jeden, objevil :)
Dík, Ivo


Zpět na “Mozilla Thunderbird”